Scriptiebank overzicht

De Vlaamse Scriptiebank is een vrij toegankelijke online databank. Deze bevat alle artikels en full text scripties van deelnemende bachelors en masters aan de

Onderzoek naar de maatschappelijke en economische opportuniteiten van Belgische pop-up stores in combinatie met e-commerce binnen de mode-industrie in tijden van economische onzekerheid - Een kwalitatieve analyse bij Belgische modebedrijven

KU Leuven
2021
Stefanie
Van Avermaet
De maatschappelijke en economische opportuniteiten van Belgische pop-up stores werden tijdens de COVID-19 pandemie extra uitgelicht. Ze kunnen namelijk internationalisering faciliteren, kosten en risico's beperken en leegstand helpen verminderen. Het concept biedt bovendien meerwaarde voor E-commerce onder bepaalde voorwaarden.
Meer lezen

De preferentie van de aankoopkanalen op basis van het consumentenprofiel

KU Leuven
2018
Robin
Wettinck
Tegenwoordig kan de consument zich tot diverse kanalen wenden om een product aan te kopen. Om een beeld te vormen onder welke voorwaarden een aankoopkanaal geprefereerd wordt, tracht deze masterproef te analyseren of de karakteristieken van de consument, het type product en de onderlinge relatie, zowel de preferentievolgorde als de eigenlijke preferentie van de aankoopkanalen beïnvloedt.
Meer lezen