Baltussen, M., Clijssen, A. & Leenders, Y. (2003). Leerlingen met autisme in de klas: een praktische gids voor leraren en interne begeleiders. Den Haag: Landelijk Netwerk Autisme.
Bierdrager – van der Meij, L., van Houten – van den Bosch, E. & ter Pelle, J. (2005). Rrass! Scholingspakket voor realistisch rekenwiskundeonderwijs aan kinderen met een autisme spectrum stoornis. Enschede: Stichting Leerplanontwikkeling.
De Clercq, H. (2005). Autisme van binnen uit: een praktische gids. Antwerpen: Houtekiet.
Erich, L., Van Galen, F., Huitema, S. & Man, P. (2005). Maatwerk rekenen: vermenigvuldigen, delen, oriëntatie en bewerkingen t/m 1000. 's Hertogenbosch: Malmberg.
Frith, U. (2005). Autisme: verklaringen van het raadsel. Berchem: Epo.
Lemmens, R., Sebrechts, D., Verswijvel, M., Smolderen, K., Noteboom, A. & Schuffelers, L. (2000). Pluspunt 3 reken-wiskundemethode voor de basisschool: werkboek C. Lier: Van In
Participate. (2008). Gebrekkige centrale coherentie. Geraadpleegd op 17 juli 2008, op http://www.participate-autism.be/go/nl/what_is_autisme/theorieen_over_a… centrale_coherentie.cfm.
Van Berckelaer-Onnes, I. (2002). Autisme in een notendop. Logopedie en foniatrie, 74 (9), 225-230.
Vermeulen, P. (1999a). Brein bedriegt: als autisme niet op autisme lijkt. Berchem: Epo.
Vermeulen, P. (1999b). Dit is de titel: over autistisch denken. Berchem: Epo.
Vermeulen, P. (2003). Voor alle duidelijkheid: leerlingen met autisme in het gewoon onderwijs. Berchem: Epo.
Vermeulen, P. & Degrieck, S. (2006). Mijn kind heeft autisme: gids voor ouders, leerkrachten en hulpverleners. Tielt: Lannoo.
Wing, L. (2000). Leven met uw autistische kind: een gids voor ouders en begeleiders. Lisse: Swets & Zeitlinger.
Zwijnenburg, C., Straasheijm - van der Have, M. & van de Sluis, I. (2004). Wijzer Onderwijs Autisme. Amsterdam: Uitgeverij Partners/CED-groep.