'Open Huis, Open Geest'

Lieselotte
Wuestenbergs
  • Lieve
    Hoeyberghs


Bibliografie

 Baert, H. , Beunens, L. ,  Dekeyser, L. (2002) .  Projectonderwijs: sturen en begeleiden van leren en werken, Leuven : Acco .

 

Brandt, W. , Van Petegem, P. (2004) . Een draaiboek voor de ontwikkeling van open-leermateriaal . Leuven : Acco .

 

De Bie, D. (2003) . Morgen doen we het beter, handboek voor de competentie onderwijsvernieuwer . Houten/Antwerpen : Bohn Stafleu Van Loghum .

 

Dochy, F. , Heylen, L. , Van de Mosselaer H. (2000) . Coöperatief leren in een krachtige leeromgeving . Leuven/Leuseden : Acco .

 

Peer, M. , Verhagen, M. (2004) . Projectgericht leren en competentiemanagement. In H. Smeijsters,  S. Sporken  , ‘Leren leren’ voor het hoger beroepsonderwijs, van taak tot competentie (pp . 97-109) . Houten/Antwerpen:  Bohn, Stafleu Van Loghum .

 

Van Berkel, H. , Bax, A. (2002) . Toetsen in het hoger onderwijs,  Houten/Diegem : Bohn, Stafleu Van Loghum .

 

Verboon, E.M. , ter Heine-van Oosterum, B.A.M.J. , Kinkhorst, G.F. (2005) . Nieuwe praktijken, innovaties in paramedisch onderwijs . Maarssen : Elsevier gezondheidszorg .

 

Universiteit of Hogeschool
Hogeschool Gent
Thesis jaar
2008