Hermans, O, (2010), Materiaalstudie en opbouwprocedure van de Energy 5, Afstudeerwerk, Hogeschool Gent, Departement Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Leenknegt,J, (2005), Eco-wagen: optimalisatie van de aandrijving en het koetswerk, afstudeerwerk, Hogeschool Gent, Departement Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Martens, F, (2011), Energy5: stuurinrichting en remsysteem, afstudeerwerk, Hogeschool Gent, Departement Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Naessens, J,(2005), Eco-wagen: vergelijkingsstudie chassis, afstudeerwerk, Hogeschool Gent, Departement Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Putteman, G, de Ryck, B, (2007), Aerodynamisch voorontwerp Energy5, afstudeerwerk, Hogeschool Gent, Departement Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Santin, J.J, Onder,C.H., Bernard, J, Isler, D, Kobler, P, Kolb, F, Weidmann, N & Guzzella, L, (2007), eerste uitgave, The world’s most fuel efficient vehicle Design and development of PAC CAR II, Zürich/Singen
Smet, M, Mees, J, (2009), studie en ontwerp van het chassis – koetswerk van een energiezuinige wagen naar sterkte en aerodynamica, Hogeschool Gent, Afstudeerwerk, Departement Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Van Gheluwe, K, (2005), Eco-wagen: de stuurinrichting, afstudeerwerk, Hogeschool Gent, Departement Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Van Coster, R, Van Hijfte, P, (2010), elektrische aandrijving van Energy5, afstudeerwerk, Hogeschool Gent, Departement Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Wouters, M, CAE: assembly_contact. Cursus, Hogeschool Gent, Departement Toegepaste Ingenieurswetenschappen.